زندگي نامه گروه پازل بند به همراه عكس ها
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۴:۰۰| بازدید: | نویسنده پازل بند | نظرات (0)

زندگي نامه گروه پازل بند به همراه عكس ها

بيوگرافي و عكسهاي گروه پازل بند به همراه بيوگرافي و مصاحبه جديد آرين بهاري و علي رهبري پازل بند را در وبلاگ پازل بند مشاهده نماييد.


شكل گيري گروه پازل بند گروه پازل يا پازل بند Puzzle Band يك گروه موسيقي پاپ ايراني است كه ابتدا اعضاي آن را علي رهبري، آرين بهاري و مهران عباسي تشكيل مي دادند كه در ادامه، با جدا شدن مهران عباسي، به گروهي دونفره تبديل شد. آغاز فعاليت پازل باند اين گروه فعاليت خود را از آبان ماه سال 1390 شروع كرد. اين گروه با هدف ايجاد سبكي نو در موسيقي پاپ كشور كار خود را شروع كرده و در سال 1395 آلبوم اول و دوم خود را منتشر كرده است. همكاري با خوانندگان معروف در كارنامهٔ كاري گروه پازل تا كنون تنظيم هاي زيادي براي هنرمنداني همچون حميد هيراد، ماكان بند، محسن يگانه، مرتضي پاشايي، ميثم ابراهيمي، فرزاد فرزين، رضا صادقي و … مشاهده مي شود. در اين اواخر هم اين گروه به واسطه فعاليت خود با حميد هيراد در آهنگ هاي «بي تاب»، «دلارام» و «معشوقه» (به عنوان خواننده و تنظيم كننده) و همين طور آهنگ هاي «يار» و «شب كه شد» (به عنوان تنظيم كننده) و تنظيم ريميكس آهنگ «دلگيري» براي ماكان بند به محبوبيت قابل تأملي در عرصه موسيقي پاپ كشور دست پيدا كرده است.

همخواني با حميد هيراد البته فعاليت اين گروه با اين افراد به واسطهٔ آشنايي آن ها در شركت حمايت كننده ايشان مؤسسهٔ فرهنگي ـ هنري آوازي نو بوده است. به همين خاطر، در ميان آهنگ هاي محبوب گروه، همچون «بي تاب»، «معشوقه»، «دلارام»، «دلداده» و «هستي»، نام حميد هيراد شاعر اين قطعات به چشم مي خورَد. حميد هيراد نيز در كنسرت 6 مرداد 1396 پازل به عنوان همخوان شركت داشته است. كنسرت گروه پازل لازم است ذكر شود اين گروه در جشنواره موسيقي فجر سال 1396 (با وجود وضع بد سالن ايرانيان) كنسرت اجرا كرده است. پازل بند از روش هاي زيبايي صحنه و استفاده از تجهيزات باكيفيت در كنسرت هاي خود استفاده مي كند كه اين شرايط با نظر علي رهبري و محمدحسن اردستاني توسط مؤسسهٔ آوازي نو به اجرا درمي آيد.

بيوگرافي علي رهبري خواننده و آهنگساز پازل بند علي رهبري در سال 1362 در اميرآباد شمالي تهران به دنيا آمد؛ و فعاليت خود را به صورت جدي از سال 1375 آغاز كرد. او ابتدا موسيقي را به صورت آكادميك نزد اساتيدي چون لقاي حقي، علي فخاريان آموخت؛ و در ادامه با توجه به علاقه شديدشان به ساز پيانو مشغول به فراگيري اين ساز نزد استادان مراديان، ناصحي و امير حسين بروشكي نمود. بعد از مدتي، پس از تجربه چند تنظيم اركسترال جهت كنسرت و اجراهاي مختلف شروع به فراگيري سازهاي الكترونيك و نرم افزارهاي موسيقي كرد.

حساسيت و جديت وي در كارهايش زبانزد اطرافيانش مي باشد. هدف اصلي علي رهبري در اين راه خوانندگي بود؛ و تمام اين مراحل را به نوعي پرورش اين نعمت در وجود خويش مي دانشت. در نتيجه پس از اجراهاي زنده و كنسرت هايي در پرديس و فرهنگسراهاي مختلفي اعم از:شفق، بهمن، انديشه، خاوران و … پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استوديو شروع به ساخت و تنظيم كارهاي خود در استوديوي شخصيشان (نوبل ركورد) نمود و با توجه به داشتن صدايي گرم و دلنشين و تشويق اطرافيان، شروع به جمع آوري آلبوم اول خود نمود. وي در حال حاضر در استوديوي پازل بند واقع در محدوده سعادت آباد تهران به همراه آرين بهاري مشغول به ادامه فعاليت خود مي باشد.

علي رهبري خواننده و آهنگساز گروه پازل داراي تحصيلات آكادميك موسيقي است كه در حال حاضر در اين گروه كليه ملوديها و اشعار را نظارت مي كند و خوانندگي گروه پازل را بر عهده دارد. از جمله كارهايي كه علي رهبري قبل از عضويت در گروه پازل انجام داده است:مديريت استوديو نوبل، سرپرستي اركستر خوانندگاني همچون مازيار عصري، حميد حامي، مهران احراري و … همچنين تنظيمِ قطعات معروفي همچون:علي عبدالمالكي – دلم و … را مي توان نام برد.

بيوگرافي آرين بهاري تنظيم كننده گروه پازل باند آرين بهاري متولد 29 مرداد ماه سال 1370 است و از سال 1388 فعاليت موسيقايي خود را آغاز كرد. وي در ابتداي فعاليت خود همچون بقيه افراد به صورت زيرزميني (بدون مجوز رسمي از وزارت فرهنگ و ارشاد) كار مي كرد تا زماني كه با همكاري علي رهبري و مهران عباسي گروه پازل را تشكيل دادند.

دانلود آهنگ پازل بند

در حال حاضر او تنظيم كننده گروه پازل است كه در كارنامه خود تنظيم هاي و ريميكس هاي بسياري خارج از حيطه گروه خود را بر عهده داشته است و مي توان گفت يكي از دلايل موفقيت گروه پازل تنظيم هاي او است. يكي از كارهاي آرين در كنسرت هاي گروه پازل اين است كه او با پخش ملودي و ريميكس هاي خود از قطعات پازل بند محبوبيت گروه را بالا مي برد.

مصاحبه با گروه موسيقي دو نفره پازل بند گروه پازل از چه زماني شروع به فعاليت كرد و كار گروه در ابتدا با چه افرادي آغاز شد؟ – آرين بهاري:گروه پازل از شهريور ماه سال 90 شروع به فعاليت كرد و در ابتدا من، علي رهبري و مهران عباسي افراد گروه بوديم و چون سليقه هايمان در تنظيم به يكديگر شباهت داشت، شروع به تنظيم كرديم. سپس تصميم گرفتيم كه گروه مان يك آرتيست داشته باشد و علي را براي اين كار انتخاب كرديم، اولين خواننده مجازي هم كه با او شروع به فعاليت مشترك كرديم، محسن يگانه بود. – علي رهبري:در ابتدا ما كارهاي مرتبط با خودمان را انجام مي داديم و در كنار فعاليت هاي گروه خودمان شروع به تنظيم براي ساير خواننده ها كرديم، همانطور كه آرين گفت اولين كارمان در آلبوم حباب محسن يگانه بود، درست است كه ما در آن آلبوم فقط يك قطعه را تنظيم كرديم اما در تمام پروسه آلبوم دخيل بوديم و نظرات مان را در مورد تمامي چهارچوب كارها در اختيار محسن يگانه قرار مي داديم. در آن سالي كه براي انتشار آلبوم حباب تلاش مي كرديم، فكر كنم خودمان هيچ قطعه اي را منتشر نكرده بوديم، به اين خاطر كه تمام وقت و انرژي مان را براي آلبوم حباب صرف كرديم؛ تا حدي كه چندين ماه به استوديوي خودمان نمي آمديم و تمام زمان در استوديو محسن يگانه به سر مي برديم.

چه اتفاقي افتاد كه «مهران عباسي» از گروه پازل جدا شد؟ – علي رهبري:اولِ صحبت مان اين را بگويم كه مهران عباسي همواره دوست خوب ما بوده و خواهد بود و در آن شكي نيست اما رابطه كاري ما بعد از آلبوم حباب دستخوش تغيير شد. مهران از همان ابتدا بر اين نكته تاكيد داشت كه علاوه بر كار گروهي به صورت شخصي نيز براي خودش كار كند و بعد از حباب تصميم گرفت كه به صورت مستقل كار كند. ما هم بعد از نشستي كه داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه مي توانيم راه كاري مان را از هم جدا كنيم. مهران همواره در سبك خودش يك ياز افراد به نام و كاربلد بوده اما در آن زمان بنا به شرايطي احساس كرديم جدا شدن مهران عباسي ضربه اي را به گروه وارد نمي كند و اين شد كه امروز من و آرين بهاري در گروه پازل فعاليت مي كنيم. تقسيم وظايف در گروه پازل به چه صورت است؟ – آرين بهاري:در گروه ما علي رهبري آرتيست گروه است و به خوانندگي مشغول است و در تنظيم و ملودي هم بسته به شرايط همكاري مي كنيم كه معمولا 50-50 است. همكاري گروه شما با ساير خواننده ها اصولا نوسان داشته است، دليل اين نوسان چيست؟ – آرين بهاري:بايد ببينيم منظورت از نوسان چيست. نوسان به اين معنا كه شما براي خواننده يك قطعه را مي سازيد و آن قطعه بسيار شنيده مي شود يا به قول معروف هيت مي شود اما براي خواننده اي ديگر كاري با همان المان هايي كه براي موفق شدن نياز است را مي سازد اما كار نمي گيرد و موفق نمي شود. – علي رهبري:اجازه بدهيد من جواب بدهم، اتفاقا بحث ديشب من و آرين هم همين بوده، موضوع اين است كه بسياري از خواننده ها – مخصوص آنهايي كه مشهور نيستند – زماني كه براي ساخت قطعه اي به سراغ ما مي آيند مي گويند يك قطعه مي خواهيم شبيه فلان آهنگي كه موفق و بين مردم شنيده شده. اين براي خوانندگان ما يك سم است، چون حتي خود ما نيز زماني كه براي فرد ديگري كار مي كنيم سعي مي كنيم المان ها و فضاهايي را براي او بسازيم كه در آن تكرار ديده نشود اما اين اصرار از سوي خواننده است كه دوست دارد كاري كه براي او مي سازيم شبيه فلان قطعه اي كه شنيده شده، باشد. بارها اتفاق افتاده است كه من و آرين به آن فرد توضيح داده ايم كه پيشنهاد تو خوب است اما قبل از تو يا خود گروه پازل يا خواننده ديگري اين فضا را تجربه كرده و در نهايت نتيجه كار تو هر چقدر هم خوب باشد، شبيه كاري كه قبلا پخش شده است مي شود اما فرد مورد نظر حرف ما را قبول نمي كند و ما هم به صورت پيشنهاد اين مقوله را مطرح مي كنيم و هيچ گاه نمي خواهيم حرف مان را به زور بر كسي تحميل كنيم. نمونه بارز اين قضيه محسن يگانه است. محسن در زمينه كاري بسيار آدم انعطاف پذيري است و اگر ببيند پيشنهادي به سودش خواهد بود، آن را عملي مي كند. در آلبوم «نگاه من» ما تنظيم قطعه «ديوار» را بر عهده داشتيم كه در ابتدا ملودي و ماكت كار به اين صورت امروزي نبود.

ابتدا كار اين قطعه به صورت اسلو بود اما ما احساس كرديم كه فضاي جديدي را براي محسن يگانه رقم بزنيم و با پيشنهاد آرين قطعه به اين صورتي كه درون آلبوم قرار گرفته است تغيير كرد و محسن هم زماني كه پيشنهاد ما را شنيد، استقبال كرد. فضاي كاري گروه پازل از ابتداي شروع فعاليت، مختص به خودش بود؛ يعني با شنيدن قطعه مي شد حدس زد كه اين اثر حاصل تلاش گروه پازل باند است اما امروز به علت تعدد كارهاي مشابه، اين تشخيص براي شنونده سخت شده است؛ آيا فكري براي اين موضوع كرده ايد كه دچار يكنواختي و تكرار نشويد؟ – آرين بهاري:حرفت را كاملا قبول دارم. ما از ابتداي شروع كارمان سعي كرديم در هر تنظيمي كه انجام مي دهيم چه در تنظيم اسلو و چه در هاوس و چه در شش و هشت، المان هاي موسيقي الكترونيك را در آن دخيل كنيم. زماني كه ما اين كار را شروع كرديم، افراد كمي در آن حوزه مشغول فعاليت بودند اما به قول خودت امروزه به علت وجود كارهاي مشابه، اين تشخيص براي شنونده سخت شده است. پس در اين زمان بايد كاري كنيم كه بتوانيم پويايي خودمان را حفظ كنيم. تصميم گرفته ايم از اين به بعد استفاده از سازهاي زنده و اصيل را در تنظيم ها زياد كنيم. اين استفاده از دو جهت براي ما مفيد است. اول اينكه از فضاي قبلي خارج مي شويم و دوم اينكه تجربه نشان داده استفاده از سازهاي زنده ايراني و شرقي نتيجه بهتري را براي كار به همراه دارد. همچنين در اجراهاي زنده نحوه پياده كردن ملودي و تنظيمي كه با سازهاي زنده و آكوستيك انجام شده به مراتب نتايج رضايتبخش تري را براي شنونده دارد. – علي رهبري:با آرين موافقم ولي مي خواهم اين را هم اضافه كنم، فضاي موسيقي شرقي بيشتر از هر چيزي نياز به8 حس دارد، صداي من به عنوان آرتيست گروه پازل يك صداي شرقي است و نمي توان با آن كارهاي عجيب و غريب كرد. يادم مي آيد براي محسن يگانه كاري به نام «يه هفته به عيد» ساختيم، خيلي سعي كرديم كه براي آن قطعه كارهاي عجيب و غريب انجام دهيم و از مشخصه هاي جديد و مختلف موسيقي استفاده كنيم ولي بدون هيچ گونه تعارفي اين را مي گويم كه چنين كارهايي از حس و حال ترانه و ملودي كم مي كند؛ همانطور كه اين اتفاق براي آن قطعه افتاد. شايد يك عده افرادي كه موسيقي را به صورت حرفه اي دنبال مي كنند و اجزاي ريز كار برايشان مهم است، از اين المان ها خوششان بيايد اما عمده مردم با اين قضيه ارتباط برقرار نمي كنند. شايد مردم به خاطر اسم محسن يگانه آن كار را گوش كنند اما در نهايت مردم بايد با آن ترانه ارتباط برقرار كنند كه به علت غالب بودن تكنيك بر حس، آن اتفاق خوب رخ نمي دهد. در نتيجه ما تصميم گرفتيم كه فضاي كاري مان را تا حدي تغيير دهيم. روند كاري گروه پازل در آينده به چه صورت خواهد بود؟ دوست داريد همچنان مردم شما را به عنوان سازنده و تنظيم كننده قطعات بشناسند يا مي خواهيد به صورت يك گروه مستقل كه آرتيست دارد و مي خواند، فعاليت كنيد؟ – علي رهبري:بگذار اينگونه جوابت را بدهم. سال هاي قبل شايد عمده مردم گروه پازل باند را صرفا يك گروه تنظيم كننده مي دانستند اما ما از اواسط سال گذشته تصميم گرفتيم به صورت منظم به پخش قطعات خودمان كنيم و خودمان را به صورت يك آرتيست معرفي كنيم. البته كه اين مقوله نيازمند زمان است ولي خوشبختانه نظرات و بازخوردهايي كه تا امروز دريافت كرديم، مثبت بوده و ما را به ادامه راه خيلي اميدوار كرده است، قطعا روند كاري گروه پازل بعد از انتشار اولين آلبوم رسمي تغيير خواهد كرد. همانطور كه خودت مي داني الان ما هيچ گونه پشتيباني مالي نداريم و به همين خاطر مجبوريم براي به دست آوردن هزينه ها با افراد زيادي كار كنيم حتي اگر خواننده اسم آنچناني يا صداي خوبي نداشته باشد. بعد از آلبوم، گزيده كارتر خواهيم شد و سعي مي كنيم از كميت كارها كم كنيم؛ مگر اينكه با خواننده اي هر چند جديد كار كنيم كه انعطاف پذير باشد و كار كردن با او راحت باشد.

معمولا در ايران گروه هاي موسيقي دوام آنچناني ندارند و پس از مدتي از هم پاشيده مي شود، آيا اين اتفاق براي آرين بهاري و علي رهبري خواد افتاد؟ – علي رهبري:در يك گروه همه چيز در چهارچوب خودش قرار دارد. ما هيچ قراردادي با هم نداريم و همه چيز به صورت كاملا دلي است. شما بياييد ببينيد ما چرا اسم گروه را پازل نام گذاري كرده ايم؟ پازل يا جورچين يك چيزي است كه در صورت كنار هم قرار گرفتن اجزاي آن كامل مي شود و مطمئن باشيد كه من و آرين بهاري همواره كنار هم هستيم چون اگر اينطور نباشد ديگر نام گروه بي معني است. در گروه ما هر كسي در جاي خود كار مشخص و مهمي انجام مي دهد؛ چه آرين در بحث تنظيم و چه خود من در بحث ملودي، قطعا من به تنهايي نمي توانم آن تكنيك و صدايي كه آرين از تنظيم بيرون مي آورد را انجام دهم يا اينكه آرين خواننده و آرتيست نيست كه به جاي من بخواند. عده اي مي گويند دوران موسيقي الكترونيك رو به اتمام است و ديگر شنونده زيادي ندارد، نظر شما چيست؟ – علي رهبري:در هيچ جاي دنيا موسيقي الكترونيك افول نكرده است. در اين حرف من شكي نداشته باشيد. به اين خاطر كه در ساير كشورهاي دنيا بنا به شرايط كشورشان و كلاب هايي كه موجود است، همواره نياز به موسيقي الكترونيك حس مي شود و هيچ گاه نمي توان گفت كه موسيقي الكترونيك رو به افول است اما در ايران فضاهايي براي استفاده بيشتر اين نوع موسيقي وجود ندارد. نمونه اش سال گذشته ما كاري را براي محسن يگانه در سبك الكتروهاوس تنظيم كرديم كه كمتر كسي اين سبك را در ايران تجربه كرده بود اما نتيجه اش چه چيزي شد؟ نتيجه اش تماس هايي شد كه از خارج از كشور با ما برقرار شد و براي چنين كار به روزي تبريك مي گفتند. نتيجه اين كه در كشور ما بستر مناسبي براي موسيقي الكترونيك فراهم نيست تا بتوان در آن سبك مانور خاصي داد. گروه پازل كه حدود 4 سال است در عرصه موسيقي كشور فعاليت مي كند، فضاي حال حاضر موسيقي پاپ ايران را چگونه مي بيند و تحليلش چيست؟ – آرين بهاري:در موسيقي ما به خاطر افزايش تعداد آرتيست ها هر چه جلوتر مي رويم فضاي كار و رقابت از قبل تنگ تر و سخت تر مي شود؛ به همين خاطر خيلي بايد باهوش باشي تا بتواني نياز و سليقه مردم را بشناسي و ببيني آنها چه چيزي را مي خواهند و چه چيزي را مي پسندند. همان سوال اولي كه پرسيديد و اينكه چرا يك كار هيت مي شود و يك كار ديگر با همان المان هايي كه انتظار داري موفق شود، موفق نمي شود. در بين اين هجمه افرادي كه در اين عرصه فعاليت مي كنند بايد دنبال رگ خواب مخاطب باشي تا بتواني خودت را از ساير افراد اين عرصه جدا كني و چند پله بالا بروي. – علي رهبري:يكي از مشكلاتي كه موسيقي پاپ امروز با آن دست و پنجه نرم مي كند، دخالت هاي آرتيست و خواننده در بخش تنظيم و ملودي است. از طرفي همانطور كه آرين گفت فضاي رقابت امروز با گذشته خيلي فرق دارد؛ امروزه عواملي مثل اينترنت و فضاي مجازي در سرعت بخشيدن به پخش موسيقي بسيار تاثيرگذار عمل كرده است، با بالا رفتن تعداد خواننده ها صداهاي شبيه به هم بسيار زياد شده است و به نوعي به تكرار رسيده ايم اما تعداد كمي صداي خاص در كشور داريم مانند محسن چاوشي، بنامين بهادري، شهرام شكوهي و … اينها چهارچوب فعاليت شان به علت داشتن صدايي متفاوت تر از بقيه مشخص است و مي توانند ملودي هاي متفاوت تري را بخوانند و كارشان شنيده شود اما مبراي سايرين اين رقابت بسيار سخت تر مي شود چون مشابه صداي شان بسيار وجود دارد، پس بايد كارهاي شان يك ويژگي خاص ديگري داشته باشد تا بتوانند خود را از سايرين جدا كنند و شنيده شوند. از طرفي اين نكته مهم را مي خواهم بيان كنم كه امروزه منتقد موسيقي يا بهتر بگويم منتقدنما بسيار زياد شده است. عده اي هستند كه گوشه اي نشسته اند و كاري انجام نمي دهند و منتظر هستند كاري منتشر شود تا شروع كنند به ايراد گرفتن.

در ضمن موسيقي هنوز آن طور كه بايد در كشور ما به رسميت شناخته نمي شود. هيچ گونه حمايت خاصي از آن نمي شود. شايد امروز مردم بيايند و بگويند گروه پازل كار خوب انجام مي دهد، دست شان درد نكند اما هيچ گاه گذشته ما را نمي بينند كه ما در سال هاي گذشته با چه شرايطي و بدون هيچ گونه پشتوانه مالي شروع به فعاليت كرديم. – آرين بهاري:زماني كه ما شروع به فعاليت كرديم در يك مكان بسيار كوچك اين كار را آغاز كرديم و پشتوانه مان فقط استعدادمان بود و بس. از ديد شما آيا ملودي ها و تنظيم هاي امروز موسيقي ايران نسبت به قبل پيشرفت داشته يا خير؟ چون اگر به دهه 80 موسيقي ايران نگاهي بكنيم مي بينيم كه تعداد آثار هيت به مراتب بيشتر از موسيقي امروز است. – علي رهبري:موضوع اين است كه امروز موسيقي پاپ به يك چيز مصرفي تبديل شده است. مردم بعد از يكي دو ماه گوش دادن به يك موسيقي ديگر آن را گوش نمي دهند و پس مي زنند و همان بحث قبلي كه با هم صحبت كرديم كه به طور مثال اگر من كار آقاي ايكس را بنا به سليقه او انجام ندهم پس اجازه استوديو من را چه كسي مي خواهد پرداخت كند؟ در نتيجه بستر ذهني من سازنده موسيقي، بسته است و ديگر نمي توانم به طور متمركز فكر كنم و خلاقيتي بروز بدهم. هر چقدر درجه يك هنرمند بالاتر رود، درجه بيزينسمن بودنش، پايين مي آيد؛ از طرفي امروز هيچ تهيه كننده اي نمي آيد بگويد احساس مي كنم آقاي ايكس استعداد دارد، پس من بر روي او سرمايه گذاري مي كنم. زماني كه ببيند چند كار شخص مورد نظرش نگرفت و خوب از آب درنيامد منصرف مي شود؛ در صورتي كه موسيقي پاپ مستلزم آزمون و خطا است و با كسب تجربه مي توان در اين عرصه موفق شد. البته فرد يا خواننده اي كه خودش در رفاه مالي به سر مي برد شرايطش فرق مي كند. ساخت اثر هيت و موفق مستلزم تفكر است، چيزي كه اين روزها كمتر مي بينيم.

گروه پازل تاكنون 31 قطعه را به صورت اينترنتي منتشر كرده است، به نظرتان اين تعداد اثر براي آزمون و خطا كافي نبوده تا بخواهيد اولين آلبوم رسمي تان را منتشر كنيد؟ – علي رهبري:قطعا ما خيلي زودتر از اينها مي توانستيم آلبوم مان را منتشر كنيم. – آرين بهاري:ما 2 سال پيش مي توانستيم اولين آلبوم خودمان را منتشر كنيم، كما اينكه ما يك آلبوم را نيز تهيه كرديم و تمامي مجوزهاي آن را نيز اخذ كرديم اما بعد از آن به اين نتيجه رسيديم كه فضاي كار آن چيزي نيست كه مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار كنند. به خاطر همان، آن آلبوم را با قطعاتش كنار گذاشتيم. – علي رهبري:بعد از كنار گذاشتن آن آلبوم، دوباره شروع كرديم به فكر كردن و آزمون و خطاهايي را انجام داديم، قبل از آلبوم حباب محسن يگانه ما فكر مي كرديم قطعات ديگري هيت شود و مردم دوست داشته باشند اما در عين ناباوري دو قطعه اي كه وقت زيادي صرف آن نشده بود و كارهاي ساده اي بودند ورق را برگرداند و كنسرت هاي محسن يگانه را پر كردند، قطعات «دوست دارم» و «هوايي شدي» را مي گويم. پس از آن ما به اين نتيجه رسيديم كه صبر كنيم و همچنان به آزمون و خطا بپردازيم. آلبوم گروه پازل چه زماني منتشر مي شود؟ – علي رهبري:ما همچنان به دنبال بيشتر شنيده شدن هستيم و اين كه مردم بيشتر با كارهاي گروه ما ارتباط برقرار كنند. قصد داريم قطعات بيشتري را به صورت اينترنتي منتشر كنيم اما در نهايت اگر خدا بخواهد قصدمان براي انتهاي امسال است ولي اگر بنا به هر دليلي ميسر نشد به طور قطع قبل از تابستان سال آينده آلبوم مان منتشر خواهد شد. البته براي آلبوم جديدمان اين ايده را داريم كه در كنار آلبوم اصلي يك پكيج ديگر از كارهاي آلبوم اصلي را به صورت ريميكس و الكترونيك در سي دي ديگري قرار دهيم اما اين را خيلي صريح بيان مي كنم كه براي گروه پازل نظر و عقيده مردم بسيار مهمتر از كارشناسان محترم است و براي اين حرفم نيز دليل مشخصي دارم. زماني كه كار تكنيكي توليد مي كنيد شايد عده اي از كارشناسان اهل فن موسيقي از آن راضي باشند اما در مقابل مردم به حس و حال آهنگ توجه مي كنند، پس طبق تجربه اين تصميم را گرفتيم كه براي ما نظر مردم مهم تر و ارجح تر باشد. حرف آخر؟ – انتهاي حرفم را به اين اختصاص مي دهم كه ما نمي خواهيم «فرهاد» بشويم كه پس از مرگ مان موسيقي مان شنيده شود. هدف ما امروز موسيقي پاپ و مردم است و دوست داريم امروز مردم از موسيقي گروه پازل لذت ببرند.

گروه موسيقي پازل بند با انتشار پستي نويد برگزاري يك كنسرت براي تهراني ها در نمايشگاه بين المملي تهران را دادند. اين گروه موسيقي ابتدا در سال 1390 با حضور علي رهبري، آرين بهاري و مهران عباسي تشكيل شد و بعد با جدا شدن مهران عباسي از اين گروه اين گروه دونفره به كار خود ادامه داد و در جديدترين اجرا در تهران روي صحنه ميروند.گروه موسيقي پازل بند كنسرت گروه موسيقي پازل بند مرداد 97 در تهران گروه موسيقي پازل بند با انتشار پستي در اينستاگرام از برگزاري كنسرت در شهر تهران خبر دادند و نوشتند:بليت فروشي كنسرت تهران 25 مرداد از همين الان شروع شد.

برچسب‌ها: ،

[ ]

:: مطالب مشابه
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

بقیه صفحات

درباره سایت
موضوعات
موضوعي ثبت نشده است
عضویت در خبرنامه
عضویت لغو عضویت
آرشیو سایت
نظر سنجی سایت
نتیجه
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
لینک های تبادلی اتوماتیک
فاقد لینک
ورود به سایت
نام کاربری :
پسورد :
عضویت در سایت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار سایت
بازدیدکنندگان امروز : 5
بازدیدکنندگان دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
کل بازدیدکنندگان : 187
دیگر موارد